Новий тяговий рухомий склад, який купуватиме Укрзалізниця, має покращені технічні характеристики, що дозволить зменшити споживання енергоресурсів та експлуатаційних витрат на ремонт і утримання локомотивів. Згідно з програмою оновлення локомотивного парку залізниць України у п'ятирічний термін необхідно замінити 509 застарілих електровозів. Оновлення парку дозволить зменшити експлуатаційні витрати на ремонт і енергоресурси орієнтовно на 1,1 млрд. грн. Тягово-енергетичні характеристики нових локомотивів відрізняються від тих, що вже є на українських залізницях, оскільки більшість тягового рухомого складу побудовано згідно з технічними вимогами 60-х років минулого століття та характеризуються збільшеними, постійно зростаючими експлуатаційними витратами, має низьку економічність у порівнянні з локомотивами нового покоління.
Реалізація програми оновлення локомотивного парку стимулюватиме розвиток вітчизняної науково-технічної бази в результаті залучення українських науковців до спільних проектів з провідними виробниками залізничної техніки, а також розвиток вітчизняної виробничо-технічної бази локомотивобудівної галузі і створення нових робочих місць при виробництві сучасних локомотивів з використанням в їх конструкції комплектуючих вітчизняного виробництва.
Технічне та технологічне переоснащення і розвиток локомотивного господарства залізниць України – є одним із пріоритетних напрямків роботи залізничної галузі. Нові локомотиви відповідають сучасним вимогам надійності, безпеки, охорони праці тощо. Зменшення рівня зношеності локомотивного парку є одним зі стратегічних завдань та необхідною умовою задоволення потреб економіки країни у перевезеннях.
Нагадаємо, що Донецька, Львівська та Одеська залізниці нещодавно уклали договори на поставку до 2016 року включно 350 електровозів у рамках виконання Програми оновлення локомотивного парку. Також в рамках Програми оновлення локомотивного парку залізниць України здійснюється поставка локомотивів на Придніпровську залізницю. Згідно з діючим договором на придбання упродовж 2012-2016 років 110 вантажних електровозів постійного струму серії ВЛ11М/6 міжДП «Укрзалізничпостач» і акціонерним товариством "Электровозостроитель" (Грузія).
Довідково:
З 2000 року у залізничній галузі закуплено усього 115 електровозів та 6 тепловозів.
ПРЕС-СЛУЖБА ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ